Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
"Build of your imaginings a bower in the wilderness ere you build a house within the city walls." ("Duraţi-vă din visuri un refugiu undeva, în deşert, înainte de a vă înălţa o casă între zidurile cetăţii.") Kahlil Gibran

luni, ianuarie 10, 2005

Incetul cu incetul


Azi m-am bucurat s-o iau incet,
consultind colectia de samples/mostre/modele, pentru a schimba/alege un sablon/template .

Simultan invat/exersez putina mea engleza, care pe aceste instructiuni incepe totusi sa mearga aproape cursiv, reusesc sa ma descurc cu ale netului, deprind o gramada de termeni si exprimari tehnice.

Vreau sa parcurg zilnic si un text al lui Coelho si una sau doua stiri de la BBC. Nu sint prea multumit de progresele mele, dar vad ca sint lucruri care ma folosesc, ma stirnesc. Imi place sa simt ca ma initiez, ca dobindesc competente printr-un efort onorabil.

Niciun comentariu: